Vés al contingut (premeu Retorn)

Convocatòria de Beques Santander Iberoamèrica per a estudiants de grau 2016-2017

El programa "Beques Iberoamèrica. Estudiants de Grau. Santander Universidades" té com a objectiu afavorir la mobilitat dels estudiants de grau i de plans antics de la UPC per estudiar, durant un quadrimestre/semestre, a una de les institucions que participen en el programa.

Enguany, el programa podrà concedir 20 beques per a fomentar la mobilitat a institucions d'Argentina, Brasil, Chile, Colombia, México, Perú, Puerto Rico i Uruguay. El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el 31 de maig de 2016.

Si ets estudiant i t'han concedit una plaça de mobilitat a qualsevol d'aquests països pots demanar una beca Santander Iberoamèrica.

Trobareu tota la informació a l'enllaç següent: https://www.upc.edu/sga/ca/beques/mobilitat-internacional/bequesUPCsantander/upc-santander-ibero/2016-2017/beques-santander-iberoamerica-estudiants-de-grau