Vés al contingut (premeu Retorn)

Convocatòria de beques MOBINT de l'AGAUR per a estudiant que marxin de mobilitat al 2016-17

Com cada any, la Secretaria d'Universitats i Recerca convoca, a través de l'AGAUR, els ajuts MOBINT 2016-2017, adreçats a l'estudiantat de les universitats catalanes, que realitzaran una estada acadèmica de mobilitat, en el marc dels programes d'intercanvi internacional. L'objectiu és promoure la mobilitat estudiantil, mitjançant el finançament d'una part de les despeses que comporta la realització d'estudis en altres països. Els estudiants que optin als ajuts esmentats hauran de tenir un bon expedient acadèmic i acreditar un coneixement suficient de la llengua de docència del país de destinació.

Informació bàsica

En aquest enllaç trobareu el díptic promocional de la convocatòria MOBINT 2016.

Bases de la convocatòria

El dilluns 9 de maig de 2016, s'ha publicat al DOGC la Resolució EMC/1153/2016, de 18 d’abril, per la qual s’aproven les bases reguladores i s’obre la convocatòria d’ajuts a la mobilitat internacional de l’estudiantat amb reconeixement acadèmic de les universitats catalanes per al curs 2016-2017 (MOBINT).

Termini

El termini de presentació de sol·licituds és del 10 de maig de 2016  fins al 9 de juny de 2016 (ambdós inclosos).

Més informació

Directament en el web de l'AGAUR en l'apartat de la convocatòria MOBINT 2016-2017:

http://agaur.gencat.cat/ca/inici/(obriu en una finestra nova)

Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds s'han d'emplenar per via electrònica a l'apartat “Tràmits” del web de la Generalitat de
Catalunya (http://tramits.gencat.cat(obriu en una finestra nova)). Un cop s'ha emplenat la sol·licitud, si la persona sol·licitant es pot
identificar mitjançant qualsevol dels sistemes de signatura electrònica admesos per la seu electrònica
corporativa de la Generalitat de Catalunya, pot completar el procés de presentació de la sol·licitud adjuntant
per via electrònica la documentació exigida.
(Més informació: veure apartat 5.2.1. de les bases de la convocatòria.)

Atenció: Per presentar la teva sol·licitud MOBINT2016, hauràs d'obtenir a la teva escola/facultat UPC l'acreditació de destinació de mobilitat i de nota mitjana. Consulta a la Sotsdirecció de Relacions Internacionals del teu centre. Recorda també afegir a la teva sol·licitud el teu certificat de coneixement d'idiomes.

Consultes sobre la convocatòria.

Directament a l'AGAUR: informacio.agaur@gencat.cat