Convocatòria de beques Erasmus Mundus "Nova Domus" per marxar a fer una estada de Doctorat o post-doc als USA o Canadà

S'ha obert la última i extraordinària convocatòria de beques del projecte Erasmus Mundus “Nova Domus” de beques de la UE per marxar als EEUU o Canadà en els següents àmbits: ciències mèdiques, ciències naturals (inclou fotònica), i enginyeries.
Els perfils i beques ofertades als que poden optar els candidats de la UPC, que en aquest projecte són "TG2" (target group 2), són els següents:
- fins a 2 beques per realitzar una estada de postdoc, amb una durada de 6 mesos cadascuna;
- fins a 1 beca per a una estada d'intercanvi de Doctorat, amb una durada d'11 mesos.

Els potencials interessats de la UPC que vulguin realitzar una estada acadèmica als Estats Units o Canadà (Doctorat o post-doc) poden presentar la seva sol·licitud online fins al 23 d'abril de 2016.

Els candidats han de tenir nacionalitat d'un dels països de les universitats europees que participen al projecte.

Abans de la presentació, les possibles estades han d'estar validades i autoritzades per la unitat UPC a la que pertany l'interessat. (En el cas d'estades de Doctorat, pel responsable del programa de Doctorat de l'estudiant.)
En la fase de priorització i selecció de candidats es demanarà als responsables corresponents que confirmin aquest fet.

El termini de presentació de sol·licituds s'obre l'11 de gener i finalitzarà el 23 d'abril de 2016.

Les estades acadèmiques tindran lloc a partir de mitjans del 2016. (Després del procés de selecció de becaris i tenint en compte els calendaris acadèmics, les estades podrien començar a partir de l'estiu 2016.)

La presentació de sol·licituds es farà on-line, directament a través del web Nova Domus:
http://novadomus.ub.edu/nova-domus. No s'acceptaran sol·licituds enviades directament en paper o per e-mail a la coordinació ni a les universitats sòcies.

Per a la presentació de la seva sol·licitud online, els interessats han d'adjuntar documentació personal, com ara:
- Carta de recomanació UPC:
Els interessats han de tramitar una carta de recomanació, emesa pel Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa a partir de l'autorització del seu responsable. Si us plau contactar amb: mob.int@upc.edu per a la tramitació d'aquest escrit.

- Carta de d'invitació/admissió:
Abans de presentar la seva sol·licitud online, els interessats han d'haver contactat amb la universitat de destinació i sol·licitar una carta escanejada d'invitació/admissió, per afegir-la a la seva sol·licitud.

A través del web Nova Domus:

El detall d'àmbits d'estudis i oferta de les universitats de destinació, estan en el web del projecte:

Contacte UPC

Oficina de Mobilitat Internacional d'Estudiants