Beques Fulbright per postgraus als EEUU

El proper 19 d'octubre a les 13h tindrà lloc la sessió informativa sobre les beques Fulbright per estudiar als Estats Units.
Beques Fulbright per postgraus als EEUU

Les beques Fulbright són beques de 2 anys de durada per cursar estudis de postgrau a universitats dels Estats Units en qualsevol disciplina, i estan destinades a titulats superiors interessats en programes de Màster o Doctorat. La dotació de la beca inclou: matrícula, viatge, compra de llibre i materials, manutenció, i assegurança mèdica i d'accidents.

La xerrada està adreçada sobretot a estudiants d'últim i penúltim curs.

Presentació a càrrec de Guy Vanover (responsable del programa de beques per a espanyols) i Katherine Matles (assessora acadèmica).

Data: dimecres 19 d'octubre de 2016

Hora: 13:00h

Lloc: Sala Multimèdia de l' ETSETB (Edifici B3, S201. Campus Nord de la UPC. Accés per "plaça de Telecos")