Beques Balsells de Mobilitat 2016-2017

A continuació, presentem un programa de beques Balsells/mobilitat per fer TFG/TFM/TFC als EUA durant el curs 2016-17 (en general gener - juny 2017, però excepcionalment, també agost - desembre 2016), a les següents universitats/Campus: Universitat de Colorado a Boulder, Universitat de Colorado a Colorado Springs, i University of California a Irvine, CA.
Beques Balsells de Mobilitat 2016-2017

El programa s'adreça a:

• Estudiantat que durant el seu 3-4rt de Grau (Eng. Civil o Eng. Geologica) i/o de Màster en Enginyeria de Camins, vulguin realitzar el TFG o TFM.

Condicions generals del programa:

• El programa es per estades de 5-6 mesos, i ofereix finançament substancial (de l´ordre de US$ 5.000) provinent de les universitats de destí en el marc dels seus fons del Programa de beques Balsells, apartat de Mobilitat.
  • Les estades son pels treballs de recerca necessaria per desenvolupar el TFC/TFG/TFM (amb la restricció que en el cas de Colorado/Boulder, ha de ser en temes de bioenginyeria en sentit ampli: p.ex. tractament d’aigües o residus, construcció bioamigable, biomecànica, etc)
  • La idea general es que els estudiants que obtinguin aquesta beca i facin el TFC/TFM als EUA, després estiguin disposats a continuar a les universitats de destí per fer un màster i/o doctorat si surgeix la oportunitat (beca).
  • Sol∙licituds a través de l’Escola (preselecció). IMPORTANT: La preselecció de l’Escola no garanteix l’acceptació final per part de la universitat de destí, però tampoc no interfereix ni resta cap oportunitat d'altres beques de mobilitat com Erasmus, etc. de la convocatoria ordinaria MOU-TE (que es poden demanar independentment, i, per ser una convocatòria avançada, en el moment d'haver de decidir sobre Erasmus ja coneixerien els resultats definitius d´aquesta).

Termini de Sol.licituds: fins el dimarts 12 de gener 2016 (inclós)

Lloc de presentació: Secretaria de l´Escola (C2)

Documentació necessària:

• Expedient acadèmic (en anglès i català)
  • CV (en anglès)
  • Carta de motivació per demanar la beca, en anglès, en la que el candidat  també manifesti interès en continuar els estudis a la universitat de destí (màster o doctorat) en cas de presentar-se la oportunitat (beca).

Per mes informació: