Sessions d'Acollida estudiantat àmbit ambiental

Sessions acollida nou estudiantat de grau en Ciències i Tecnologies del Mar i Enginyeria Ambiental

Quan?

05/09/2024 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'Actes José Antonio Torroja - Escola de Camins

Nom de contacte

iCal

El dijous 5 de setembre, a les 12h, a la Sala d’actes de l’Escola de Camins (Edifici C2, planta baixa) es realitzarà la sessió de benvinguda al nou estudiant dels graus en:

• Ciències i Tecnologies del Mar
  • Enginyeria Ambiental

La finalitat d’aquesta sessió és explicar amb detall als nous estudiants el desenvolupament del curs acadèmic, el sistema de tutories i altres temes d’interès per a l’estudiant de nou ingrés.

A la mateixa jornada es realitzarà la sessió formativa “Ús solvent del recursos de la biblioteca, motiu pel qual la sessió és obligatòria.

Us demanem que realitzeu l’enquesta d’inici de curs que us enllacem, la qual no us portarà més de 5 minuts emplenar-la; https://myenquesta.upc.edu/index.php/231985?lang=ca