Noves mesures a partir del 10 de febrer del 2021

El 8 de febrer es van fer públiques les noves mesures del Procicat on s'indica que els campus universitaris podran reprendre les classes teòriques amb presencialitat restringida per a l'alumnat de primer curs de grau, com a resposta a les sol·licituds rebudes pels rectorats de les universitats catalanes.

Això comporta una nova adaptació del model docent per aquests cursos durant el segon quadrimestre. Aquesta adaptació s'ha fet de manera que es garanteixi la presencialitat de l'estudiantat a les aules de manera restringida i que permeti garantir les mesures de seguretat necessàries tant per estudiants com per professorat.

Per tant, i mentre les indicacions de Procicat no indiquin el contrari, la docència a l'Escola es planteja de la següent manera:

Per a tots els cursos de grau i màster, excepte 1r curs de tots els graus

Es manté el sistema docent que s'ha dut a terme durant els últims mesos:

• Les classes teòriques es fan online.
  • Es manté l'opció de presencialitat a les pràctiques, laboratoris i avaluacions.

Primer curs de tots els graus

Tots els graus

Els dies 10, 11 i 12 de febrer es mantindrà el sistema docent que s'ha dut a terme durant els últims mesos:

• Les classes teòriques es fan online.
  • Estan disponibles les aules “mirall” per estudiants que hagin de venir a l'Escola per fer alguna activitat presencial i abans o després tinguin classe online. Podeu demanar accés a consergeria del C1 per a les aules B1002, B1101 i B2101 segons disponibilitat. Recordeu que heu de portar els vostres propis auriculars.
GEC20, GCiTM i GEA

A partir del 15 de febrer el primer curs del Grau en Enginyeria Civil (pla 2020), del Grau en Ciències i Tecnologies del Mar i del Grau en Enginyeria Ambiental mantindrà les següents restriccions:

• Presencialitat a les pràctiques, laboratoris i avaluacions.
  • Classes de teoria amb una presencialitat del 50% de mitjana d'estudiantat matriculat a cada assignatura. S'alternarà l'assistència de la meitat de la classe cada setmana de manera que cada estudiant vagi físicament a l'aula en setmanes alternes, segons estigui matriculat al grup A o al grup B de l'assignatura. La setmana del 15 de febrer assistirà presencialment a les aules només l'alumnat del grup A (el del grup B seguirà la classe per streaming) i la següent setmana només el del grup B (el del grup A seguirà la classe per streaming) i així successivament.
  • Retransmissió en streaming de la classe de teoria des de la mateixa aula per la meitat de classe que ho segueixi en remot.
  • Les classes de problemes per a l'alumnat del grup A seran presencials la setmana del 15 de febrer i les classes de problemes seran online per a l'alumnat del grup B. I s'alterna la situació la setmana següent.
  • Disponibilitat de les aules “mirall” per estudiants que hagin de venir a l'Escola per fer alguna activitat presencial i abans o després tinguin classe online. Podeu demanar accés a consergeria del C1 per a les aules B1002, B1101 i B2101 segons disponibilitat. Recordeu que heu de portar els vostres propis auriculars.
GTCCP i GEC10

A partir del 15 de febrer el primer curs del Grau en Tecnologies de Camins, Canals i Ports i del Grau en Enginyeria Civil (pla 2010) mantindrà les següents restriccions:

• Presencialitat a les pràctiques, laboratoris i avaluacions.
  • En ser grups més reduïts, es faran classes de teoria i problemes amb una presencialitat del 100% en un aula de gran capacitat. Podreu consultar les aules definitives als horaris. Per al GEC10 s'ha canviat de la A1101 a la A2202, i per al GTCCP s'ha canviat la A2202 per la A2001.
  • Retransmissió en streaming de les classes de teoria i de problemes des de la mateixa aula per a estudiants que no puguin assistir a les classes presencials per estar confinats o confinades.