Cita prèvia - SIAE Camins Graus i Màsters

Informació -Tràmits - Pràctiques

Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, atendrem presencialment amb cita prèvia els dies i hores indicats al formulari i només per als tràmits que no es poden dur a terme de manera telemàtica.

Heu de seleccionar al desplegable l'opció SIAE Camins - 1 Informació -Tràmits - Pràctiques

Mobilitat internacional (estudiants d´intercanvi)

Heu de seleccionar al desplegable l'opció SIAE Camins - 2 Mobilitat Internacional.

Documentació matrícula nous estudiants de màster

Heu de seleccionar al desplegable l'opció SIAE Camins -  4 Documentación matrícula másteres.

ATENCIÓ: És indispensable seguir les instruccions de seguretat que s'indiquen a l'entrada de l'edifici.

Per a la resta de tràmits i consultes, us seguirem atenent de forma no presencial a les bústies de correu electrònic del SIAE Camins.